Ken je dat? Lekker in de avond in je zomerjurk in je tuin, alles staat in bloei, een heerlijk glas wijn, een goed boek. Alles gaat vanzelf, flow zeg maar.![]() Diezelfde flow zou je in alles wel willen hebben. Ook in je verkoop en marketing, in je activiteiten op LinkedIn. Hoe zou dat zijn op LinkedIn? Dat alles vanzelf lijkt te gaan. Je precies weet wat je moet doen, wat bij jou past. En dat het je ook de gewenste resultaten oplevert. Voor veel mensen die ik tegenkom roept LinkedIn meer het gevoel op van met de fiets of auto in de avondspits in de regen in het donker. Ik help juist graag om op LinkedIn 365 dagen dat zomergevoel te krijgen Soms kan dat heel snel gaan met dat zomergevoel, bijvoorbeeld bij Marieke. Zij heeft al bijna 20 jaar een eigen trainingsbureau met een specifieke meerdaagse training. Inmiddels zijn er duizenden mensen die bij haar dit programma hebben gevolgd. En bijna allemaal zijn ze super enthousiast. Maar Marieke’s klantenbestand was wat eenzijdig geworden en het mochten er ook wel wat meer zijn. Marieke wedde wat betreft haar klantenwerving te veel op 1 paard Ik heb Marieke vooral laten zien hoe zij op LinkedIn in contact kan komen met al die enthousiaste klanten. Voor haar is bijvoorbeeld de krachtige zoekfunctie op LinkedIn superrelevant. We hebben samen het profiel van Marieke geactualiseerd en volledig gemaakt. En vooral gekeken naar wat Marieke nu kan doen. Want die enthousiastelingen hebben deels een nieuwe werkkring, nieuwe collega’s, zitten wellicht in een nieuwe fase van hun leven. En hoe handig is het dan als zij ‘bij toeval’ Marieke op LinkedIn tegenkomen? Moeiteloos interessante afspraken Marieke weet nu precies hoe ze met die oude klanten in contact komt. Op LinkedIn voelt het voor haar nu moeiteloos, dat zomeravond gevoel zeg maar, ze heeft al afspraken binnen nieuwe werkgevers van voormalige klanten. En ze kent haar weg, haar route op LinkedIn. Wil jij ook 365 dagen dat zomergevoel op LinkedIn? |