Skip to content

LinkedIn en de Sound of Music

Als kind raakte ik in de ban van Sound of Music. En eigenlijk is dat nooit meer overgegaan.
Misschien ben ik zelfs daardoor bergsportliefhebber geworden bedenk ik mij nu ineens. Want al jong besloot ik ‘als ik later groot ben’ in de zomers naar de bergen te willen, en ook dat is nooit meer overgegaan.   

Beklim elke berg
De fascinatie voor de Sound of Music ging destijds vooral om de muziek, en de romantiek. De LP werd bij ons thuis grijsgedraaid, ik organiseerde met mijn broers en zus en buurtkinderen optredens tussen de schuifdeuren. 
Later werd het voor mij vooral de invalshoek: beklim elke berg, doorwaad elke stroom, volg elke regenboog, tot je je droom vindt.  
Want dat is precies wat mij altijd weer inspiratie geeft. Blijf in beweging, zoek je eigen weg.

Je eigen weg op LinkedIn
Juist op LinkedIn kan je zo krachtig je eigen weg ontwikkelen. Kan je zelf kiezen waar je in wil groeien.
Keuzes als: 
✶ heb je meerdere activiteiten, je kiest zelf waar je extra voeding aan wil geven, hoe jij je profileert
✶ of je heel intensief bijdragen plaatst
✶ of je vooral zelf mensen benadert
✶ of en hoe je LinkedIn inzet voor je marketing en verkoop

Onderzoek al die zijstromen, zodat je ontdekt waar voor jou de vooruitgang zit.

Musical
Onlangs ging ik naar de musical, samen met mijn zoon met downsyndroom. Ook hij is gek op de Sound of Music, en daar heb ik nou eens geen invloed op gehad. Hem spreken ongetwijfeld weer andere thema’s aan. Van hem geen optredens tussen schuifdeuren of vergelijkingen tussen de Sound of Music en LinkedIn, wel genieten van het positieve, het met elkaar dingen doen. Zo kan iedereen ook uit de Sound of Music zijn eigen thema’s halen. Op je eigen manier, voor de doelen die je voor jezelf gesteld heb.

Climb every mountain…

Klaar om je business een boost te geven?

Het aantal mensen dat dagelijks op LinkedIn is stijgt al jaren rond de 20% per jaar, en daar zijn heel wat potentiële klanten van jou bij.