Een bedrijfspagina voor zelfstandige ondernemers: zie het als een zijdeur naast je etalage die nergens toe leidt. Dan ga je toch wel die deur een verzorgd uiterlijk geven? Bedrijfspagina’s op LinkedIn, er kan steeds meer mee. Desondanks is het nog altijd het krachtigst om vanuit je persoonlijk profiel actief te zijn. Dan doe je het echt vanuit je persoon, je bereik is groter, en je hebt veel meer mogelijkheden om de verbinding aan te gaan. En je kan veel beter je kwaliteiten en ervaring laten zien. Heb je medewerkers, plannen om op LinkedIn te gaan adverteren? Zet dan (ook) je bedrijfspagina actief in. Ben je zelfstandig ondernemer, maak dan wel een bedrijfspagina aan, ALTIJD. Want zonder bedrijfspagina heb je zo’n lelijk grijs blokje bovenin je profiel. Je maakt de pagina aan, zorgt ervoor dat de pagina er netjes uit ziet en heel af en toe plaats je er content, zodat je die extra etalageruimte benut. Want die ruimte is er nou eenmaal. Kijk anders ook eens op mijn bedrijfspagina op LinkedIn, Zorgeloos Ondernemen. Ik zie die pagina echt alleen als een uithangbord. Ik deel er af en toe een post die echt over bedrijfspagina’s gaat. En o ja je ziet een handjevol volgers. Daar besteed ik geen aandacht aan, wat moet je met volgers als je toch weinig plaatst. Op mijn profiel heb ik 3200 volgers, daar zit mijn focus. Voor mijn bedrijf. |