Skip to content

Ben ik altijd hip & trendy met LinkedIn?

Mensen zeggen mij regelmatig: ‘wat leuk dat ik jou heb leren kennen, de meeste LinkedInspecialisten die ik ken zijn van die jonge hippe mensen waar ik verder niets mee heb’.
Ik denk dan:

🔷zie ik er zo belegen uit?
🔷hoe ‘niet meer jong’ je ook bent: de nieuwste ontwikkelingen volgen is toch vanzelfsprekend?

Zelf vind ik niets leukers dan om de nieuwste ontwikkelingen te volgen en te onderzoeken. 

Om te kijken of het handig is voor wat ik het liefste doe, te weten slimme en een tikkeltje eigenwijze mensen helpen de gewenste resultaten te bereiken met profilering en marketing die bij hen past. Voor hun organisatie, voor meer klanten en opdrachten of voor die logische volgende stap in je loopbaan.

Zo ben ik, alweer enkele jaren geleden, bij LinkedIn uitgekomen. Doelgerichte inzet daarvan helpt voor resultaat, ook als je:
🔷slim en eigenwijs bent
🔷marketing voor jezelf of je organisatie lastig vindt
🔷zoekt naar de juiste aanpak

En dan is er nu ChatGPT, een tool die maakt dat iedereen laagdrempelig de kracht van Artificial Intelligence (AI) kan benutten. Ik weet nu al dat dat voor de klanten die ik het beste kan helpen echt heel behulpzaam kan zijn.  
Dus ook dat omarm ik. Door het zelf toe te passen, webinars te geven en online workshops.  

Klaar om je business een boost te geven?

Het aantal mensen dat dagelijks op LinkedIn is stijgt al jaren rond de 20% per jaar, en daar zijn heel wat potentiële klanten van jou bij.