Skip to content
Hij is geduldig, hij luistert en hij zet mij aan het denken. Ik voel mij nooit dom als ik een vraag stel. Ik voel mij gewaardeerd om wie ik ben en waar ik wel verstand van heb. Nee, ik ben niet verliefd – ik ben geïnspireerd.

Wat gij graag wil dat u geschiedt

Ik heb het overigens over degene die mijn website heeft gemaakt en onderhoudt, Don Vos van Flerque . Hij behandelt mij zoals ik mijn klanten wil behandelen.

Als ik hem voor de vijfde keer dezelfde vraag stel, blijft hij het uitleggen alsof het de eerste keer is. En terwijl ik naar de uitleg luister bedenk ik: zo geduldig wil ik ook zijn met mijn klanten.

Onwennigheid

Want met mijn website heb ik precies dat gevoel dat een deel van mijn klanten op LinkedIn heeft: je blijft je wat onwennig voelen als je er te weinig komt.

Voor mijn website is Don mijn gids. De manier waarop hij dat doet, waardeer ik enorm:
* Don snapt mijn bedrijf en mijn visie
* Don respecteert de mate waarin ik prioriteit geef aan mijn website, al ziet hij veel meer kansen voor mijn website
* Ik kan altijd terecht met mijn vragen
* Don neemt mij niet aan de hand, hij geeft wat summiere aanwijzingen zodat ik het mijzelf eigen maak

En o ja hij heeft een mooie kennisbank op zijn website, en heeft mij duidelijk uitgelegd hoe ik dat ook op mijn website kan doen (work in progress).

Zo wil ik ook zijn voor mijn klanten

Ondertussen streef ik ernaar om ook dat begrip en die positiviteit op te brengen voor mijn klanten. En dat blijkt te lukken!
En dan is het extra fijn als ik de volgende testimonial lees:
“Hanneke heeft mij uitstekend geholpen om comfortabel met LinkedIn te worden… Dat doet ze allemaal op een rustige, kundige en enthousiaste manier, waarbij ze aanzet tot nadenken en actie. Ik kan Hanneke van harte aanbevelen voor beginnende maar ook gevorderde LI gebruikers!”

Ik ben dus rustig, geduldig en ik zet mijn klanten aan het denken… yes, ik lijk mijn webbouwer wel!
Wees gerust, ik verwacht niet dat mijn klanten verliefd op me worden – maar ik ben erg blij als ik hen kan inspireren!

Klaar om je business een boost te geven?

Het aantal mensen dat dagelijks op LinkedIn is stijgt al jaren rond de 20% per jaar, en daar zijn heel wat potentiële klanten van jou bij.